Het Magento support plan voor jouw webshop
Magento specialisten helpen je graag met het doorontwikkelen, optimaliseren of oplossen van problemen. Wanneer je Magento support afneemt bij ons kan je vertrouwen dat het goed komt en verder gaan ondernemen, terwijl we jou kort en bondig op de hoogte houden.


1: Wat is de exacte issue?
Wij denken met de klant mee door issues goed uit te vragen en eventuele oplossingen voor te stellen.
- Wat is de exacte issue?
- Hoe te reproduceren?
- Waarom is het een issue?
- Browser en apparaat?
- Software-versie?
- Browser cache verwijderd?
- Tijdsbestek oplossing?
- Wat verwacht je dat de oplossing bewerkstelligt?

2: Schatting en aanpak
Via een kort en bondig bericht via Trello of per e-mail ontvang je het volgende:
- Een gedegen schatting
- Uitleg over de schatting
- Wanneer we het inplannen
- Ruimte voor vragen
- Uren accorderen

3: Zijn er hobbels tijdens aanpak van de issue?
Wij geven tijdig duidelijk aan als het blijkt dat een issue extra tijd/kosten met zich meebreng Hierin wordt aangegeven
- Waarom er complicaties zijn
- Hoeveel extra tijd nodig is
- Wanneer we het kunnen inplannen

1: Wat is de exacte issue?
Wanneer een klant ons belt met een issue in een bestaande webshop, is het aan ons om deze samen op te lossen. Wij beginnen met het duidelijk verwoorden van de issue. Wij proberen altijd mee te denken met de klant door issues goed uit te vragen en eventuele oplossingen voor te stellen.

2: Schatting en aanpak
Wanneer de issue duidelijk is houden wij rekening met
- Cache verwijderen
- Herindexeren van producten
- Updates van het thema of modules
- Aanpassingen van vorige developers
Schatting en aanpak
Via een kort en bondig bericht via Trello of per e-mail ontvang je het volgende:
- Een gedegen schatting
- Uitleg over de schatting
- Wanneer we het kunnen inplannen
- Of je akkoord gaat en vragen hebt
Meestal kunnen we binnen een half uur een gedegen schatting maken. Lukt dit echter niet, omdat we het exacte probleem niet kunnen vaststellen dan geven wij dit direct aan bij de klant. De issue blijkt complex en zal meer tijd kosten om op te lossen. Er zal waarschijnlijk eerst moeten debugged worden om achter het probleem te komen. Vervolgens zullen we het in samenspraak verder afhandelen.

3: Zijn er hobbels tijdens het aanpakken van een issue?
Wij geven tijdig duidelijk aan als het blijkt dat een issue extra tijd/kosten met zich meebrengt, tijdens het oplossen ervan. Hierin wordt aangegeven:
- Waarom er complicaties zijn
- Hoeveel extra tijd benodigd is
- Wanneer we het kunnen inplannen
Vervolgens worden er met de klant vervolgstappen bepaald.
Waarom Magento support?
Het is belangrijk om een Magento partner te hebben die je problemen snel kan oplossen met de juiste technieken en ervaring. Daarnaast jouw organisatie weer op het juiste pad zet voor toekomstige problemen en/of ontwikkelingen. Wanneer je Magento support afneemt bij ons kan je vertrouwen dat het goed komt en verder gaan ondernemen, terwijl we jou kort en bondig op de hoogte houden.
- Gespecialiseerd in het onderhouden van Magento webshops
- 8 jaar ervaring met het Magento ecommerce platform
Magento support & service
Goede service staat hoog bij ons in het vaandel. Niet alleen zullen we je problemen oplossen, maar ook pro-actief meedenken over betere oplossingen voor het probleem.
Samenwerken met het Magento bureau van Groningen?
- Gratis kennismakingsproject
- Magento consultants direct tot je dienst
- Volledig vrijblijvend
- Gratis advies en kennisdeling